חדש חדש: קבוצת נשים מגיל 55 +

חדש חדש: קבוצת נשים מגיל 55 +

בימים אלו, ימי סליחות וטרום חגים מתארגנת קבוצת נשים בנות 55 פלוס.
מטרת הקבוצה היא, לפתח שיח אישי ובינאישי בנוגע לצרכים, למשאלות ולפנטזיות שיש בגילאים הללו.
בשנים האחרונות מגיעות אלי נשים, גרושות פעם ויותר, אלמנות ואימהות יחידניות. המשותף לכולן, הצורך, השאיפה והפנטזיה למציאת זוגיות משלימה, אוהבת, מכבדת מעשירה ובוגרת.
מסתבר, שנשים בגילאים אלו, חוות אכזבה גדולה מהכרויות עם גברים.
בשנים האחרונות , אפשרויות ההכרות למציאת זוגיות הן כמעט אך ורק דרך אתרים, אפליקציות של הכרויות.
האתרים מלאים באפשרויות. אכן כן.
״כמעט כמו ללכת בסופרמרקט״, אמרה לי אישה אחת. נכון. יש היצע לגברים רבים באתרים וחלקם אף עונים על דרישות הנשים בגילאים הדומים להן. ובכל זאת, משהו לא עובד.
ואז..נשים שואלות את עצמן: מדוע אני לא מצליחה למצוא בן זוג ראוי? האם האשם בי ואולי בו? האם אני בררנית מידי? מה אני יכולה לצפות מקשר זוגי בגילי? אולי אני חיה בסרט, פנטזיה, אי אפשר באמת למצוא זוגיות ראוי בגילי? ואם אני כבר בתחילת קשר זוגי, מה לומר ומה לא כדאי לומר לפחות בהתחלה? האם אין זה סיכון גדול מידי לחשוף את עצמי בגילי בתוך קשר זוגי? ואפילו שאלו אלו שכבר נמצאות בקשר זוגי, האם הקשר הזה נכון עבורי? איך אפשר למדוד עד כמה אני בזוגיות טובה ואולי עלי לחפש משהו מתאים יותר?

על כל אלו ועוד שאלות רבות בנושא נעלה בקבוצה, נחשוב ביחד, נתחלק בחוויות, נלמד זו מזו וגם מנסיוני כמטפלת זוגית בעלת ידע וניסיון רב שנים בטיפול וייעוץ בקשרים זוגיים מכל הסוגים.

הקבוצה תיפגש בת״א, מידי שבוע בימי חמישי בין 16:00 ל 17:30 אחה״צ.
תאריך פתיחה יפורסם לקראת סוף החגים.
שמי, איריס לרר-רשף, פסיכואנליטיקאית זוגית ומשפחתית ופסיכותרפיסטית פרטנית. אני עוסקת במשך שנים בטיפול פרטני, זוגי וכן בהנחיית קבוצות.
הסלולרי שלי 052-8614453
מחכה לשמוע מכן.