טיפול זוגי אונליין מציע פתרון נוח וגמיש לאלו המחפשים תמיכה לבעיות בזוגיות ולרווחתם הזוגית. בעזרת טיפול זוגי באונליין, אתם יכולים לקבל טיפול איכותי ומקצועי הכולל:

נוחות: בעזרת טיפול מקוון תוכלו לקבל טיפול בביתכם הנוח ובסביבה המוכרת, ללא צורך בנסיעות. זה יכול לחסוך לכם זמן ומאמץ, ולהפוך את הטיפול לנגיש יותר.

גמישות: טיפול מקוון מציע גמישות רבה יותר, ומאפשר לכם לקבוע פגישות בזמנים הנוחים לכם ביותר. ניתן גם לקבל טיפול מכל מקום עם חיבור לאינטרנט.

נגישות: טיפול מקוון מסיר רבים מהחסמים שיכולים להקשות על אנשים מסוימים להגיע לפגישות אישיות, כגון תחבורה, מרחק מהקליניקה או מוגבלויות.

אנונימיות: עבור אנשים מסוימים, האנונימיות של הטיפול הזוגי יכולה להיות יתרון גדול. זה יכול לעזור להרגיש בנוח יותר לדון בנושאים רגישים או אישיים, ולהפחית את הסטיגמה הקשורה לפנייה לטיפול.

חסכוני: טיפול מקוון יכול להיות גם חסכוני יותר מטיפול בקליניקה, מכיוון שהוא מבטל את הצורך בנסיעות וחניה הקשורות לפגישות זוגיות בקליניקה.

בסופו של דבר, מטרת הטיפול היא לעזור לכם להרגיש טוב יותר ולהשיג את המטרות שלכם, לכן חשוב לבחור באפשרות הטיפול המתאימה לך ביותר. אם אתה שוקל טיפול מקוון, אולי שווה לנסות אותו כדי לראות אם הוא עונה על הצרכים שלכם.

 

אודות טיפול זוגי אונליין שאני מציעה לכם:

אני מטפלת זוגית, מעל 25 שנות ניסיון, בגישה פסיכואנליטית העוזרת לאנשים להבין ולהתגבר על אתגרים רגשיים או פסיכולוגיים איתם הם מתמודדים.

הגישה הפסיכואנליטית מתבוננת בכל מה “שנמצא מתחת לרדאר” כלומר, מהם הרגשות, המחשבות או האמונות היושבות עמוק בתוכנו שאיננו מודעים להם, אך הם המכתיבים את ההתנהגות שלנו, צורת הדיבור, היחס לאחרים וכו׳. כמו גם חוויות ומערכות יחסים בילדות, על מנת לקבל הבנה מעמיקה יותר של אתגרים והתנהגויות של ימינו.

במהלך הפגישות בזום אני עובדת ביחד איתכם כדי לחשוף דפוסים, לפתח תובנות ולבצע שינויים חיוביים. גישה זו יכולה לעזור לאנשים לשפר את מערכות היחסים שלהם, להפחית מתח ולנהל חיים מספקים יותר.

במילים פשוטות, מטפל פסיכואנליטי עוזר לאנשים להבין את המחשבות, הרגשות וההתנהגות שלהם על מנת לשפר את בריאותם הנפשית ואת רווחתם.

 

טיפול פסיכואנליטי

טיפול פסיכואנליטי זוגי יכול להיות מועיל ביותר לזוגות המתמודדים עם משברים במערכות יחסים, כולל אלו השוקלים להתגרש.

גישה זו מספקת לכם מרחב בטוח ותומך לחקור את החוויות והדינמיקה ביניכם שעשויות לתרום למאבקי הכוח במערכת היחסים. במסגרת הפגישות המקוונות, תקבלו הבנה מעמיקה יותר על התקשורת הזוגית ביניכם. הבנה זו יכולה להוביל לשיפור התקשורת, הגברת האמפתיה וחיבור רגשי מחוזק.

באמצעות התהליך הפסיכואנליטי, תלמדו כלים וטכניקות חדשות לפתרון קונפליקטים ביניכם, לרפא פצעי עבר ולבנות מערכת יחסים אוהבת ותומכת יותר. הגישה הפסיכואנליטית, מאפשרת לכם יכולת לא רק לשרוד אלא גם לשגשג בזמנים קשים, וליצור עתיד טוב יותר יחד.

כן, טיפול פסיכואנליטי יכול להיות יעיל ביותר

זוגות המתמודדים עם ויכוחים וריבים תכופים. הנה כמה דוגמאות לאופן שבו גישה זו יכולה לעזור:

הבנת הבעיות הבסיסיות: באמצעות התהליך הטיפולי, תוכלו לזהות ולחקור את הבעיות הבסיסיות שמובילות למריבות ולוויכוחים שלכם. ההבנה הזו תעזור לכם לעבד את הנושאים הללו בסביבה תומכת ולא שיפוטית.

פתרון של טראומה בעבר: טיפול פסיכואנליטי יכול גם לעזור לכם להחלים מטראומות וחוויות עבר שעשויות להשפיע על מערכת היחסים שלהם בהווה ולשפר את יכולתכם להתקדם כזוג.

שיפור באמפתיה וחיבור רגשי: על ידי עבודה עם מטפל, אתם יכולים לפתח אמפתיה והבנה רבה יותר זה לזה. שתוביל לחיבור רגשי חזק יותר ולתחושת קרבה מחודשת.

פיתוח מיומנויות פתרון קונפליקטים: פתרון קונפליקטים ביעילות ולמנוע מויכוחים להסלים בעתיד.

על ידי טיפול זוגי באונליין בגישה פסיכואנליטית, אתם יכולים להתמודד עם האתגרים הזוגיים שלכם ולבנות מערכת יחסים עשירה, מפותחת ואוהבת יותר מזו שאתם חווים היום.