טיפול זוגי בימי הקורונה

דף הבית » טיפול זוגי בימי הקורונה

אנחנו שומרים על הבריאות הפיזית, ומה עם הנפש?

דווקא בתקופה מאתגרת זו, בטיפול, ניתן להתחיל לעבד משהו מחוויה קשה שהיתה ולהבין מה קורה בנפש כעת, שהופך את החוויה לקשה עוד יותר משהיא במציאות.

טיפול הוא בראש ובראשונה אפשרות לקבלת עזרה למרות מגבלות הסיטואציה. הוא זמין לכל אחד, בבית, בישראל או בחו״ל וגם למי שנמצא בבידוד.

חווית המפגש האינטרנטי, שונה רק במעט ממפגש בקליניקה. ולאו דוקא לרעה. מנסיוני, ומתוצאות מחקרים שנעשו בעשור האחרון, יש הוכחות שהקשר מטפל-מטופל נבנה כקשר אינטימי וייחודי גם בטיפול האינטרנטי.
אתם עשויים להתפלא, שדווקא היכולת להיות במרחב שאתם בוחרים, מקום משלכם, בביתכם ולצרף אותי אליכם, עשויה להפחית את רמת החשש ולאפשר ביטחון יתר בחשיפה ובאינטימיות.

בימים אלו, אני מציעה גם שיחה מעט קצרה מזו הרגילה בקליניקה, החל מ- 30 דקות, זאת כדי שנוכל לשוחח יותר מפעם בשבוע.

לפרטים שלחו לי הודעה, או חייגו. איריס 052-8614453

הטיפול מפגיש אותנו במרחב האינטרנטי או בקליניקה בת״א.

כל מה שאנו זקוקים לקיום הפגישה, זהו טלפון חכם או כל מכשיר אחר עם מצלמה וחיבור לאינטרנט. כמו כן, יש למצוא מרחב פרטי וזמן שקט לשיחה.

שלחו לי הודעה, או חייגו. איריס 052-861-4453

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

איריס לרר מטפלת זוגית בתל אביב

שמי איריס לרר– רשף ואני עוסקת שנים רבות בטיפול זוגי פסיכואנליטי ובטיפול פסיכותרפי אינדוידואלי.

מטפלת ויועצת אישית וזוגית בהפרעות חרדה, דיכאון, משברים בזוגיות, קשיים ביצירת קשר, חוסר באינטימיות, שינוי והתפתחות בקריירה ובחיים האישיים, התמודדות עם פרידה ומוות.

התמחותי היא בטיפול פסיכודינמי קצר מועד והן ארוך טווח.
אני מאמינה שאין טיפול אחד “נכון”. סוג הטיפול, הגישה, הדרך והאמצעים נקבעים לפי צרכי המטופלים. הוכשרתי כמטפלת בפסיכותרפיה דינמית אינדוידואלית מטעם אוניברסיטת חיפה ובטיפול זוגי פסיכואנליטי מטעם החברה הבינלאומית לפסיכואנליזה זוגית ומשפחתית (IACFP) International Association of Couple and Family Psychoanalysis.

במשך השנים עבדתי עם סוגי אוכלוסייה מגוונים והכרתי לעומק את מהות הבעיות, הקונפליקטים וההיבטים השונים של קשר שכל זוג חווה. שנים עבדתי במרכזים רפואיים בעיר ובפריפריות השונות שעסקו בבריאות–הנפש כמו במרפאה לבריאות–הנפש בבי”ח רמב”ם בחיפה, שם פגשתי זוגות ויחידים והנחיתי קבוצות מטופלים. עבדתי במרכזי אלימות במשפחה כמו נעמ”ת בחיפה, בהם פגשתי זוגות שחוו אלימות פיסית ו/או נפשית. הנחיתי קבוצות של נשים בנפרד ושל גברים בנפרד. עבדתי עם זוגות טרום–נישואין כמו גם עם אלו שביקשו “גירושים טובים”. כן, אפשר. אפשר גם להתגרש ולהיפרד בצורה מכבדת, הגונה וישרה.

בשנים האחרונות מטפלת בקליניקה פרטית בת״א בזוגות וביחידים.